Friday, October 2, 2009

Klaus Johannis - "celulile" din Chicago si Bacau



Stimate Domnule Klaus Johannis,


Suntem o mana de romani stabiliti in Chicago si am imbratisat ideea domnului Lucian Dobrovicescu de a va ruga sa participati in cursa prezidentiala.


De ce o facem, noi, ce de aici? In primul rand pentru ca toti avem parinti, rude sau prieteni ramasi in tara si le dorim numai binele. In al doilea rand pentru ca nu stim ce ne rezerva viitorul si daca nu noi, atunci poate copiii nostri vor vrea sa se intoarca acasa si nu vrem sa fie dezamagiti de ceea ce vor gasi. Si in al treilea rand pentru ca Romania, asa prapadita cum e ea acum, e totusi tara noastra si noi tot romani suntem, indiferent de cine am fost “adoptati”intre timp.


Stim ca nu va fi usor. Va veti lovi de incompetenta, indolenta, incultura multor oameni, dar va asiguram ca au mai ramas in tara si oameni de calitate si suntem convinsi ca veti stii sai-i alegeti si impreuna sa repuneti Romania pe picioare. Nu asteptam miracole, nu se va intampla peste noapte, dar am vrea sa avem un presedinte care sa vrea binele romanilor mai presus de toate. Sa vedem macar ca se incearca. Noi, cei care traim in mijlocul “schimbarii”, stim ca se poate. Cu putina vointa, putin ajutor si foarte mult suflet, se poate (ca sa-l parafrazez pe actualul presedinte: “Yes. We can”).


Primul pas e candidatura.


Va multumim enorm pentru ceea ce ati realizat ca primar si nu putem decat sa speram ca, in cazul in care veti ajunge presedinte, veti face acelasi lucru, de data asta pe o scara mult mai larga.


Uitati-va va rog la poze. Fiecare dintre cei care au semnat au pe cineva drag in Romania. Ultima fotografie reprezinta persoana principala pentru care m-am hotarat sa creez acest caiet. E facuta asta vara cand mi-am vizitat familia. Pastrati aceasta imagine in minte si multiplicati-o pana cand ajungeti la numarul care reprezinta totalul copiilor din Romania la ora actuala si al caror viitor poate sa depinda de dumneavoastra.


Va multumim!


PS. Dupa poza cu fiul meu am atasat pozele facute de mama mea in Bacau. M-a rugat pe mine sa le pun pe blog, asa ca din pacate nu sunt nume langa fiecare poza, dar carnetelul cu semnaturi va lua in curand drumul Sibiului.






(Eu, in stanga - parintii, fratele si bunicul sunt in Romania)
Tudor - parintii si fratele


Adina - tatal si sora (de fapt ea e prima care a semnat in caietul meu dar nu am avut aparatul la mine atunci. Ea mi-a trimis poza)


Nicu - parintii si fratele


Calin - intre timp s-a reintors in tara. Poza e facuta cu o zi inainte de a pleca (l-am rugat pe sotul meu (stanga) sa faca poza cu el pentru ca eu nu am mai ajuns)


Dan - tatal ramas in Romania


Noemi - parintii si fratele


Alexandra


Bianca - parintii si fratele


Eugenia - Doi baieti si o fata


Lili - Doi frati si o sora


Laura - parintii


Lica - mama si sora


Anca - parintii si sora (si o mica nepotica)


Ionut - parintii si fratele


Andrei


Geta


Stefan


Rares


Dacian - mama


Claudia


Nicu - mama




Vladut - poza facuta asta vara in Romania

Urmatoarele poze sunt cele facute de mama mea.













































































No comments:

Post a Comment